Distinto Zorg & Zakelijk

Zorg & Zakelijk

Distinto organiseert vier keer per jaar een ontbijtsessie in Huis Distinto.

We nodigen ieder ontbijt een gerenommeerd spreker uit die u enthousiasmeert, toerust en inspireert omtrent actuele thema’s.

Naast ondernemers nodigen wij ook zorgaanbieders uit. We geloven namelijk namelijk dat een goede verbinding tussen ondernemers en zorgaanbieders leidt tot synergie, waar werk uit voortvloeit én waar ook ruimte ontstaat voor MVO.

Uiteraard is er ook gelegenheid om uw eigen organisatie onder de aandacht te brengen en is er ruimte voor netwerken en ontmoeting.

Kortom: uw komst naar onze ontbijten is dus een mooie manier om u te laten inspireren, uw eigen organisatie op de kaart te zetten, uw netwerk uit te breiden, uw missie uit te dragen en mogelijk ook iets voor de ander te betekenen. Van harte welkom in Huis Distinto om de sfeer voor het eerst – of opnieuw – te komen proeven!

Lidmaatschap

Deelname aan het ontbijt staat uitsluitend open voor leden en hun introducees. Het lidmaatschap bedraagt € 250,00 per jaar. U kunt als kleine zorgaanbieder of startende ondernemer lid worden tegen een gereduceerd tarief van € 125,00 euro per jaar. U gaat een lidmaatschap aan voor de duur van één kalenderjaar. Zonder tegenbericht wordt het lidmaatschap jaarlijks automatisch verlengd.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

Ontbijten 2019

Ontbijten 2018

• 27 maart 2018 – Janneke Mulder over conflictoplossing en (geweldloze) communicatie
  • 5 juni 2018- Johan van Buuren over crowdfunding: gaan voor een waarde(n)vol rendement
  • 4 september 2018 – Marc Dortu over geloofwaardig leiderschap
  • 4 December 2018 – Gusta Timmermans over recruitment

Meld u aan voor het ontbijt van 3 december 2019!

Vanaf 8:00 uur bent u van harte welkom in Huis Distinto. Het ontbijt duurt tot uiterlijk 10:00 uur.

Als u lid bent van Distinto Zorg & Zakelijk ontvangt u tijdig een uitnodiging. Tevens bestaat de mogelijkheid een introducee mee te nemen.