Kom jij ons team versterken?

Zoals je op deze website kunt lezen, is Distinto is een organisatie die zich richt op het begeleiden van kinderen, jongeren en gezinnen die te maken hebben met psychiatrische problematiek.

De werkwijze van Distinto kenmerkt zich door haar christelijke identiteit, een positieve en respectvolle bejegening en een oplossingsgerichte aanpak met betrekking tot de aanwezige problematiek. Spreekt deze manier van werken jou aan? Bekijk onze vacatures dan eens. Wellicht ben jij diegene die ons team kan versterken!

Vacatures

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste teamleider!

180308 vacature teamleider

Ook zoeken wij positieve en praktische groepsleiders om ons groeiende team te versterken. Misschien ben jij wel degene die wij zoeken!

170503 vacature jeugdzorgwerker C

Tenslotte zoeken versterking in ons facilitaire team:

180425 vacature huishoudelijk medewerker

Stageplaatsen

Distinto biedt jaarlijks stageplaatsen aan HBO (vanaf leerjaar 2) en MBO (vanaf leerjaar 3) studenten. Ben jij op zoek naar een stageplaats? Neem dan contact op met Marjolein Verwoert: 06-30231641 / marjoleinverwoert@stichtingdistinto.nl

Distinto is een erkend leerbedrijf, geregistreerd door de SBB (Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven).