vacatures

Kom jij ons team versterken?

Zoals je op deze website kunt lezen, is Distinto is een organisatie die zich richt op het begeleiden van kinderen, jongeren en gezinnen die te maken hebben met psychiatrische problematiek.

De werkwijze van Distinto kenmerkt zich door haar christelijke identiteit, een positieve en respectvolle bejegening en een oplossingsgerichte aanpak met betrekking tot de aanwezige problematiek. Spreekt deze manier van werken jou aan? Bekijk onze vacatures dan eens. Wellicht ben jij diegene die ons team kan versterken!

Stageplaatsen

Distinto biedt jaarlijks stageplaatsen aan HBO (vanaf leerjaar 2) en MBO (vanaf leerjaar 3) studenten. Ben jij op zoek naar een stageplaats? Neem dan contact op met Maaike Alderliesten: 06-83 98 79 27 of maaikealderliesten@stichtingdistinto.nl

Wegens grote belangstelling kunnen wij voor het cursus jaar 2020-2021 helaas geen sollicitaties meer in ontvangst nemen. De sollicitatieprocedure voor het cursus jaar 2021-2022  start in februari 2021. Studenten en onderwijsinstellingen zijn vanaf dat moment weer van harte uitgenodigd hun belangstelling via mail of telefoon kenbaar te maken.

Distinto is een erkend leerbedrijf, geregistreerd door de SBB (Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven).