Henk van der Poel

Henk van der Poel, Psycho motore therapeut/ lichaamsgericht trauma therapeut & coach.

Inmiddels is Henk een jaar of 20 werkzaam in de “zorg” en sinds ongeveer 10 jaar als zelfstandige. In zijn werk richt hij zich vooral op kwaliteit van leven. Leren om met het leven en jezelf om te gaan op een manier waardoor je plezier ervaart in je leven. Soms gaat dat over zaken uit het verleden verwerken en soms gaat het over in het hier en nu leren wat jezelf nodig heb om dit te kunnen verwezenlijken. Hierbij kan je denken aan grenzen leren herkennen en leren voelen wat voor jou fijn is en bij je past.

Tijdens de geplande samenkomst gaat Henk van der Poel je laten ervaren wat je persoonlijke grenzen zijn en hoe je deze op een goede manier aan kan leren geven. Als werknemer en werkgever hebben we hier veel mee te maken en het is vaak ook een mede oorzaak van het overbelast raken van mensen. Dit met als bij effect dat mensen ziek worden, minder energie hebben, geen werk plezier meer ervaren enzovoort.